Online boekhoudsoftware ontwikkelen en toch persoonlijk contact houden met klanten. Het Nederlandse SnelStart maakt het mogelijk. Op donderdag 2 november opent het bedrijf zijn allereerste regiokantoor, gevestigd aan de Transportweg 14 te Assen. Het biedt accountants- en administratiekantoren en diens klanten een nieuwe en waardevolle bron van ondersteuning op het gebied van boekhouding.
Nu het aantal zelfstandig ondernemers en MKB’ers steeds sneller toeneemt, stijgt de behoefte aan snelle en innovatieve boekhoudprogramma’s. Ondernemers werken, vaak samen met een boekhouder, in online software die direct inzicht geeft in cijfers. SnelStart is een gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware die speciaal is ontworpen om bedrijven te helpen bij hun financiële administratie. Met krachtige functies en intuïtieve tools stelt SnelStart ondernemers in staat om hun financiële processen te stroomlijnen en efficiënter te beheren.
Persoonlijk contact in een online wereld
Met meer dan 130.000 klanten is het Texelse familiebedrijf SnelStart inmiddels een van de grootste aanbieders. “In een bijna volledige online wereld onderscheiden we ons door het persoonlijke contact”, vertelt Irja Beuving, directeur van het regiokantoor. “Deze waarde was belangrijk bij de oprichting van het bedrijf – en dat is het nu nog steeds.” Het nieuwe regiokantoor in Assen vormt een belangrijke stap in het vergroten van de lokale aanwezigheid en ondersteuning.
Aanwezig zijn in de regio
In het kantoor kunnen administratie- en accountantskantoren en ondernemers terecht met vragen over de software, het optimaliseren van bedrijfsprocessen en nog veel meer. Van complexe vraagstukken tot eenvoudige vragen of een eerste kennismaking, de deur van het SnelStart regiokantoor staat open voor een persoonlijk en eerlijk advies. Het regiokantoor dient als ontmoetingsplek voor deze kantoren, hun klanten en de professionals die hen verder kunnen helpen bij automatiserings- en administratievraagstukken.
Iedereen kan binnenlopen
Iedereen – ook mensen die nog geen klant zijn – is welkom langs te komen en op laagdrempelige wijze te sparren over automatiseringsmogelijkheden. Irja kijkt uit naar de opening: “Met de opening van het regiokantoor staan we nog dichter bij de klant. Samen vinden we inventieve oplossingen en maken we boekhouden nóg makkelijker. Zo faciliteren we groei en succes voor professionals in onze branche.”
Van harte welkom
Boekhouders, accountants en administratiekantoren die werken met SnelStart zijn van harte welkom bij de opening. Voor meer informatie en aanmeldingen, kunt u contact opnemen met de salesafdeling van SnelStart via 0222 36 30 62.