Heuver biedt haar klanten een nieuw online platform waarmee ze binnen 3 stappen hun bestelling regelen. Dankzij de nieuwste technieken is de site snel en ook eenvoudig via mobiel of tablet te gebruiken. Met een slim zoeksysteem maakt Heuver het bestellen extra makkelijk en overzichtelijk.
Dennis Heerink, E-commerce Specialist bij Heuver: “Het online platform beschikt over de nieuwste technieken, zodat klanten snel en eenvoudig de juiste banden vinden en altijd over actuele voorraad, prijs én technische informatie beschikken.”
Gemak en snelheid
Bertus Heuver, directeur: “Gemak, snelheid en overzicht zijn de belangrijkste speerpunten van ons vernieuwde online platform. Want ons motto ‘de meest klantvriendelijke bandengroothandel’ voeren we consequent en continu door in alles wat we doen. We vinden het belangrijk om onze klanten optimaal te faciliteren, zodat zij hun klanten de beste service kunnen bieden en tegelijk hun eigen voorraden minimaal kunnen houden.“
Bonuspunten bij elke bestelling
De vertrouwde bonusshop heeft ook een plek gekregen op het nieuwe online platform. En ook daar zijn verbeteringen doorgevoerd om online klanten extra te belonen. Zo is het cadeau-assortiment uitgebreid en kunnen klanten ook gericht sparen voor het cadeau van hun keuze, bijvoorbeeld een telefoon, een televisie of gereedschap. Bij elke bestelling op heuver.nl krijg de klant voor iedere € 10,- één bonuspunt. De bonuspunten worden automatisch bijgeschreven en het cadeau wordt gratis toegestuurd.
Gemoderniseerde huisstijl
In het voorjaar heeft het bedrijf ook z’n uiterlijk gemoderniseerd. Binnen de nieuwe look heeft de oprichter van het familiebedrijf, Mans Heuver, nog steeds een symbolische plek in het logo. Daarmee vertelt het bedrijf dat de missie waarmee Mans in 1966 begon, namelijk de meest klantvriendelijke bandengroothandel zijn, ook nu nog deel uitmaakt van de bedrijfsfilosofie. In de praktijk komt dat tot uiting doordat het bedrijf continu onderzoek doet hoe het de service kan verbeteren. Bertus Heuver: “We blijven ontwikkelen en doen er alles aan om de klant een optimale service te kunnen bieden.”