Fritom Corporate en haar dochterbedrijven hebben een serie van negen nieuwe websites gelanceerd. Deze nieuwe websites zijn beschikbaar in het Nederlands en Engels en zijn voornamelijk gericht op het B2B-publiek.
Toe aan iets nieuws
Na de lancering van zeven nieuwe ‘Werken bij’-websites, heeft de Fritom Group ook geïnvesteerd in nieuwe commerciële websites voor haar bedrijven. De vorige websites maakten gebruik van een verouderd design. Nu de Fritom Group overstapt op een nieuw Content Management Systeem, is dit het moment om ook de websites te vernieuwen.
Met de update krijgen de websites ook nieuwe functies, zoals een uitgebreide mogelijkheid om diensten te presenteren. Daarnaast kan de bezoeker gemakkelijk direct contact opnemen. Uiteraard blijft het hier niet bij en werkt Fritom in de komende periode verder aan meer nieuwe online mogelijkheden. De bedrijven presenteren hun logistieke oplossingen op:
Over de Fritom Group
Fritom staat voor de slimme logistieke dienstverlener op zoek naar de beste logistieke oplossingen. Opmerkelijk is dat de Fritom Group juist groot is geworden door klein te blijven. Dit zit ‘m in de unieke combinatie van kennis en continuïteit van de group en flexibiliteit, betrokkenheid en zelfstandigheid van de werkmaatschappijen.