Eisma Media Groep is onlangs de nieuwe uitgever van Klusvisie, het magazine voor klusbedrijven, zzp’ers in de bouw en kleine aannemers. Klusvisie gaat samen verder met ZO!Bouw, het merk van Eisma Media Groep, dat zich op dezelfde doelgroep richt.
Egbert van Hes, CEO van de Eisma Media Groep, voorziet een mooie toekomst. “Klusvisie past geweldig in de bestaande portfolio van Eisma Bouwmedia, één van de werkmaatschappijen van Eisma Media Groep. We bedienen daar o.a. de architecten, aannemers, schilders, installateurs en bouwkundigen al met vakinformatie. Met ZO!Bouw hebben we een snel groeiend merk dat zich volledig richt op klusbedrijven en zzp’ers en kleine aannemers.“
Beste van twee werelden
Eisma Media Groep neemt het merk Klusvisie over van Sanders Media uit Eindhoven. De merken ZO!Bouw en Klusvisie worden samengevoegd, waarbij de naam Klusvisie behouden blijft. “Het beste van twee werelden komen samen. Het magazine verschijnt zes keer per jaar en op de website wordt dagelijks praktische vakinformatie en relevante content geplaatst, waarmee Klusvisie nog impactvoller wordt voor klusbedrijven, zzp’ers en kleine aannemers.” De pas aangetreden hoofdredacteur van ZO!Bouw Alain Schepers wordt de nieuwe hoofdredacteur van Klusvisie. Hij kijkt uit naar de samenvoeging van beide merken, waarbij de redactionele bemanning van Klusvisie bijdragen blijft leveren. Met de samenvoeging van deze twee merken wordt Klusvisie niet alleen het grootste, maar ook de belangrijkste onafhankelijke informatiebron voor deze brede doelgroep.